خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه  این روزها ، به نظر می رسد که فناوری تلویزیون سریعتر از آنچه برای تکمیل مجدد هر قسمت از The Crown به روز می شود ، به روز می شود. اما هنگامی که تبلیغات صندوق ورودی شما را بیش از حد زیاد می کند ، مغز پس انداز محور شما شروع به تعجب می کند: آیا باید سر و صدا کنم؟ اما همچنین ، * چه زمانی * بهترین زمان برای خرید تلویزیون است؟ شما در مورد تخفیف های Superbowl Sunday شنیده اید. یا واقعا جمعه سیاه بهترین است؟ ما از Sara Skirboll ، متخصص خرید و روند در RetailMeNot ، خواسته ایم که رکورد خود را ثبت کند.
1. جمعه سیاه بهترین زمان سال برای خرید تلویزیون است

در جمعه سیاه ، لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون به شدت تخفیف می خورند ، که تخفیف برخی از آنها 40 درصد است. Skirboll توضیح می دهد: "بیشترین معاملات معمولاً در مدل های قدیمی تلویزیون نسبت به آخرین فن آوری انجام می شود." "تولیدکنندگان برای پاکسازی موجودی کالا قیمت های مدل های گذشته را در ماه نوامبر کاهش دادند." به عبارت دیگر ، تلویزیون های 2021 در افق هستند. (آنها در ماه مارس / آوریل به بازار می آیند.) این یک فرصت خرده فروشی برای ایجاد فضای در قفسه ها است.

در مورد فصل Superbowl؟ Skirboll توضیح می دهد که تلویزیون های مشابه معمولاً فقط 30 درصد تخفیف دارند.

2. چگونه می توان بهترین معامله تلویزیونی را استراتژی کرد؟

فروش Black Friday / Cyber ​​Monday امسال تفاوت چشمگیری نسبت به سالهای گذشته دارد. از آنجا که خریداران به راحتی نمی توانند به فروشگاه برسند. تأخیرهای پیش بینی شده حمل و نقل و این واقعیت را که آمازون Prime Day را در اکتبر امسال برگزار کرد ، اضافه کنید و این بدان معناست که سایر خرده فروشان برای ادامه کار فروش طولانی مدت را ارائه می دهند.

این برای شما چه معنی دارد؟ شما می خواهید برای معاملات شروع به ترکیب کنید. Skirboll می گوید: "الکترونیک سریع ترین فروش را در جمعه سیاه به فروش می رساند و ما در حال حاضر شاهد پخش برخی از معاملات تلویزیونی هستیم." "اگر معامله خوبی را در این مورد مشاهده کردید - به ویژه تلویزیون های اپل و تلویزیون های 4K از آنجا که این فناوری بسیار داغ است ، من توصیه می کنم فوراً آن را خریداری کنید."

فقط مطمئن باشید که ابتدا تکالیف خود را انجام می دهید. مقایسه قیمت تبلیغات هفتگی را در BlackFriday.com ببینید ، که بهترین معاملات جمعه سیاه را قبل از پخش مستقیم برجسته می کند. بررسی ها را بخوانید. "فن آوری تلویزیون اغلب تغییر می کند ، به این معنی که گاهی اوقات فقط به دست آوردن جدیدترین و بهترین نیست. شما ممکن است به همان اندازه یک تلویزیون عالی باشید ، اما با معامله ای بهتر ، "Skirboll اضافه می کند.

همچنین ، خواندن چاپ خوب را فراموش نکنید ، به خصوص اگر در خرید خود اطمینان ندارید و فکر می کنید این چیزی است که ممکن است برگردانید. Skirboll خاطرنشان می کند که برخی از خرده فروشان برای بازپرداخت اقلام بلیط بزرگ یک بازه زمانی کوتاه تر از حد معمول ارائه می دهند. او همچنین پیشنهاد می کند که برای حمل و نقل رایگان دست نگه دارید. او می گوید: "بسیاری از خرده فروشان مانند Target و Walmart آن را در فصل تعطیلات ارائه می دهند." "اگر آنها می خواهند هزینه حمل و نقل را از شما بگیرند ، پس انداز کنید ، پس انداز کنید در فروشگاه یا از طریق وانت بدون حاشیه برای صرفه جویی کنید." همچنین می توانید از خرده فروش در مورد نصب رایگان در تلویزیون نیز سال کنید.
خرید تلویزیون آسان نیست و خرده فروشان نیز دوست ندارند آن را ساده کنند. افسانه های شهری می گویند که فروشگاه های بزرگ جعبه اغلب با تغییر تنظیمات روی دیوار تلویزیون خود ، مشتریان را به طرز ظریفی به مدلی که می خواهند آن روز بفروشند راهنمایی می کنند. روشنایی را در اینجا کم کنید ، یک کنتراست در آنجا اضافه کنید ، و ویولا ، یک صفحه با بقیه بیشتر از حد روشن است.

از لحاظ تئوری ، خریداران آنلاین باید از طریق همه گزینه ها در علف های هرز استفاده کنند. اما بدون چشم غیر مسلح به عنوان راهنما ، و مجموعه ای از شرایط و مشخصات بازاریابی گیج کننده که باید از آن استفاده کرد ، بسیار دشوار است که یک صفحه نمایش را در مقابل دیگران بسنجید.
واژه نامه زیر سر و صدا و کاهش تعقیب را از بین می برد ، به شما کمک می کند مشخصات مشخصی را تعیین کنید تا بتوانید تلویزیون مناسب برای بازی های بیس بال ، مهمانی های مشاهده Bachelorette و مهمتر از همه بودجه  قیمت تلویزیون ال جی در گناوه خود را انتخاب کنید. پس از آماده شدن ، لیست بهترین تلویزیون های هر بودجه ما را بررسی کنید.

1080p

در اینجا مهمترین نکته برای دانستن شما در مورد تلویزیونهای 1080p وجود دارد: آنها تقریباً منسوخ شده اند. 1080p (و 1080i) با کیفیت HD یا با کیفیت بالا نیز جدیدترین و بهترین فناوری 10 سال پیش بود. امروز ، اگرچه شرکت کابلی شما هنوز فقط با کیفیت بالا (و نه با کیفیت 4K) برنامه پخش می کند ، شما نمی خواهید یک تلویزیون 1080p بخرید  قیمت تلویزیون ال جی در گناوه  - مگر اینکه با بودجه بسیار کمی کار کنید. 4K اینجا است و مگر اینکه از بودجه کمتری برخوردار باشید ، ارزش خرید یک تلویزیون با قابلیت نمایش آن را دارد.

4K

4K همچنین با کیفیت فوق العاده بالا شناخته می شود ، مهمترین مورد بعدی در پخش و پخش محتوای است - به همین دلیل اکنون زمان خرید یک مجموعه 4K است. وضوح تصویر با دو برابر تراکم پیکسل فیلم با وضوح بالا ، 4K تصویر روشن تر و جزئیات بیشتری نسبت به HD ارائه می دهد.

اما دقیقاً 4K چیست؟ تصور کنید که صفحه تلویزیون شما از ردیف های چراغی انباشته ساخته شده است. تلویزیون های با کیفیت بالا 1080 ردیف از این چراغ ها را دارند ، در حالی که صفحه های 4K دارای 2160 ردیف هستند که همه در یک صفحه با همان اندازه بسته بندی شده اند. ردیف های بیشتر در همان فضا به معنای توانایی بهتر در ارائه جزئیات دقیق تر است.

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه  : https://jahanitnews.ir/product-category/tv-lg/

  • ۹۹/۱۲/۰۱
  • arsi arsipanah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی